שכפול מפתחות לרכב בראשון לציון

שכפול מפתחות לרכב בראשון לציון

לאחרונה רכשתי רכב מסוכנות טרייד אין של אחת יצרניות הרכב המובילות בארץ ובעולם. לרוב אני נוהג לרכוש רכבים יד שנייה במידה והם המצב טוב היות והגעתי למסקנה ולא תמיד כדאי לי לרכוש רכב חדש מן היבואן היות ובשנה הראשונה של הרכב על הכביש, ערכו יורד פלאים לאור הפחת על הרכב. ובמידה ואני רוכש מטרייד אין או מאדם פרטי רכב יד שנייה, אני קונה לרוב רכב שהוא כמעט חדש, שכן אני נוהג לקנות רכב שעלה על הכביש לפני שנה או שנתיים והמחיר שלו נמוך פלאים ממחיר רכב חדש. בכל מקרה לאחר שרכשתי מסוכנות הטרייד אין את הרכב החדש שלי, הם ציינו בפני כי הבעלים הקודם של הרכב מכר להם את הרכב עם מפתח אחד בלבד היות והוא איבד את הצרור הרזרבי שלו במהלך אחת הנסיעות שלו לחו"ל. בעל הסוכנות אמר לי שהיות והוא רוצה שאצא מרוצה מהעסקה הוא ישלם בעבור שכפול המפתח הרזרבי, אך לטובת העניין אאלץ לנסוע לחנות שכפול מפתחות לרכב בראשון לציון שהוא עובד עימה על בסיס קבוע. הוא היה כנה איתי ואמר לי ששם הוא פשוט מקבל מחיר טוב, כמעט חצי ממחיר השוק שלוקחים בכל חנות אחרת, עקב נפח העבודה הגדול שהוא מספק לאותה חנות. היות ואני עובד בחולון, הסכמתי מיד לעניין, זו הרי לא טרחה גדולה עבורי לנסוע לאחר העבודה או בזמן הפסקת הצהריים שלי, ולדאוג לשכפול המפתחות לרכב בראשון לציון. החלטתי לנסוע לשם ביום למחרת לאחר העבודה, כך שעוד באותו היום אמרתי לבעל הסוכנות שידאג ליידע את החנות שאני מגיע ביום למחרת, על מנת שידעו מי אני וישכפלו לי את המפתח מבלי לגבות כסף. בעל הסוכנות יידע אותי שוב באותו יום בצהריים כי בחנות מצפים לי שאגיע לשכפל את המפתחות אחרי הצהריים, ושאומר את שמו מיד שאגיע והם ידאגו לי לשכפול מהיר ויעיל של המפתחות ואת החשבונית הם ישלחו לבעל הסוכנות. וכך אכן היה, את צרור המפתחות הם שכפלו לי באדיבות, מקצועיות ומהירות ותוך מספר דקות יצאתי עם מפתח רזרבי לדרכי.

 

כתיבת תגובה